بهینه سازی صفحات در طراحی سایت تجارت تان در رسانه های اجتماعی باید یک بخش مهم استراتژی بازاریابی شما محسوب شود. تکنیک های بهینه سازی رسانه اجتماعی بسیار کم هزینه می باشند و شما را با میزان مشتریان بیشتری رو به رو می سازد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

از همه مهم تر، این مورد به شما کمک می کند تا روابط طولانی مدتی را با مشتریان خود بسازید. شما باید هدف اصلی بازاریابی رسانه اجتماعی را به یاد داشته باشید: ایجاد روابط طولانی و بلند مدت.
اگر شما پروفایل های رسانه اجتماعی خود را با هدف سود و منفعت های تجاری در ذهن خود بهینه سازی کنید، ممکن است با ناامیدهایی نیز مواجه شوید. از این رو زمانی که استراتژی رسانه اجتماعی را برای تجارت خود می سازید، بسیار دقت کنید. در حالی که شما در این مرحله قرار دارید، یک راهنمایی در این جا در ارتباط با این که چگونه می توانید صفحات تجاری رسانه اجتماعی خود را برای FACEBOOK،  TWITTER، LINKEDIN و INSTAGERAM بهینه سازی کنید، وجود دارد.
بیایید با موارد و اصول پایه بهینه سازی بعد از طراحی سایت در این زمینه شروع کنیم:


1)از لوگو خود به عنوان تصویر پروفایل و آواتر خود به طور مداوم استفاده کنید.
در شبکه های رسانه اجتماعی، مردم با شما در تعامل نمی شوند: آن ها آن جا حضور دارند تا با برند تان در تعامل و ارتباط شوند. اگر شما افرادی را می خواهید تا شما را در همه جا به یاد داشته باشند، بهترین کار این است که لوگو رسمی خود را را به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنید. تنها اطمینان حاصل نمایید که آواترهای شما در طول تمامی کانال های رسانه اجتماعی که حضور دارید، پایدار و یکسان می باشند. در این جا توصیه ای در ارتباط با اندازه تصویر آواتر در سیستم عامل های رسانه اجتماعی مختلف وجود دارد:

    Facebook: 0×0 px
    LinkedIn: 400×400 px
    Twitter: 400×400 px
    Pinterest: 165×165 px
    Instagram: 110×110 px
    Google+: 250×250 px

2) از نام شرکت به عنوان نام کاربری استفاده نمایید
یک از معتبر ترین روش های ساخت و ایجاد ارتباطات با مشتریان در سیستم عامل های رسانه اجتماعی از طریق منشن ها یا MENTION ها می باشد. زمانی که کاربران شما را در رسانه اجتماعی منشن نمایند، آن ها نام هایی را که به نظر بسیار منطقی می آیند را جستجو می کنند. در این شرایط، این نام می تواند نام برند باشد. معمولا کار سختی می باشد تا نام برند خود را به عنوان نام کاربری به حساب آورید، مخصوصا اگر نام برند شما یک کلمه و یا عبارت رایج باشد.
داشتن هویت متداوم و یکسان، حضور رسانه اجتماعی را در هر مرورگری کاربرپسندانه می سازد و به کاربران اجازه می دهد تا برندها را به راحتی بیابند. حتی اگر شما نمی توانید نام کاربری را همان نام برند خود انتخاب نمایید، می توانید همیشه از متغییرهای متناسبی از آن استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که نام کاربری شما خیلی متفاوت تر از هویت برند شما نباشد.

 


 به طور متناسبی ارسال پست های تان را زمان بندی کنید.
همان طور که از تیتر این مورد آشکار می باشد، شما نباید تمامی تخم مرغ های تان را در یک سبد قرار دهید و یا به عبارت دیگر هر چه دارید را رو نمایید. هر کانال رسانه اجتماعی متفاوت می باشد، هر یک دارای نیازها و زمان بندی بهینه ای برای بروزرسانی محتواها می باشد. شما باید هم در دو حوزه B2B و B2C که در آن حضور دارید و هم سطح مشتریانی که برای آن ها خدمت رسانی می نمایید، تعادل ایجاد کنید.
برای مثال، برای مشتریان B2B، بسیار ضروری است که 5 تا 10 بار در هر هفته به بروزرسانی بپردازید. در حالی که برای مخاطبین B2C این تکرار می تواند حداکثر 20 ارسال پست در هر هر هفته باشد. هر شبکه رسانه اجتماعی متفاوت است و مخاطبین خاصی و گوناگونی را در نظر دارد. بنابراین، تکرار بروزرسانی نیاز دارد تا با شبکه رسانه اجتماعی که در آن حضور دارید، مطابق و هماهنگ باشد.
در این جا نیز از HUBSPOT اینفوگرافیکی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در این زمینه پیش روید. در هر صورت، بسیار عملکرد خوبی می باشد تا پست های تان را بر اساس آنالیز سیستم عامل اجتماعی مورد نظرتان، برنامه ریزی کنید. این پست را از HBO به عنوان مثال مشاهده کنید. در این مثال، HBO یک فیلمی را تبلیغ می نماید که AMILLION WAYS TO DIE IN THE WEST نام دارد که با یک عامل دعوت به عمل "STARTS NOW" می باشد. این مورد به فالوورها ایده صحیحی از این که آن ها انتظار دارند چه کارهایی را با این پست انجام دهند، ارائه می کند.

4) اعتبار و اعتماد متناسبی را برای مخاطبین خود به وجود بیاورید

شما در رسانه های اجتماعی حضور دارید، زیرا می خواهید با مردم در ارتباط باشید. شما در این سیستم عامل ها حضور دارید تا روابطی را با مخاطبین خود بسازید، بهترین راه برای این ارتباطات قدرتمند در رسانه های اجتماعی این می باشد که به مخاطبین خود اعتبار و اطمینان بدهید.
برای مثال، زمانی که محتواهای ساخته شده توسط افراد دیگر را به اشتراک می گذارید، اطمینان حاصل کنید که نام آن ها را به این ترتیب همراه آن محتوا ذکر می کنید: "از (نام فرد مورد نظر). این امر می تواند حضور اجتماعی شما را قدرت و اعتبار ببخشد و به شما کمک کند تا رتبه بندی بیشتری را به دست بیاورید. می توانید مثالی از OREO را در این زمینه مشاهده کنید. OREO از MARCH MADNESS که مسابقات بسکتبال NCAA می باشد با تگ کردن ALEX TROCHUT استفاده می نماید تا وب سایت PLAYWITHOREO.COM خود را تبلیغ نماید.
5) لینک های کوتاه همراه
لینک های کوتاه به شما کمک می کنند تا روی بروزرسانی محتواهای خود نظارت داشته باشید. آن ها لینک های قابل نظارتی می باشند که به شما اجازه می دهند تا بدانید که کدام بروزرسانی ها، بیشترین مخاطبین را به سمت خود جذب کرده است و کدام بخش ها را شما باید برای بازاریابی و تبلیغ مجددا مورد ملاحضه خود قرار دهید. شما می توانید به تصویر زیر نگاه کنید تا دریابید که چگونه می توانید از این مورد برای قرار دادن کلمات بیشتر در تویتر خودتان استقاده کنید. این لینک های کوچک می توانند به شما کمک کنند تا صفحه خود را با بازدید های فراوانی رو به رو سازید. لینک های کوتاه به شما این امکان را می دهند تا با کمترین کلمات، بیشترین موارد را ارائه دارید و کمترین فضای خالی را اشغال کنید. سعی کنید هوشمندانه از این مورد استفاده کنید.


6) روی محتوای بصری همراه با تصاویری کیفیت بالا تمرکز کنید.

اما تنها اگر این تصاویر در کیفیت بالایی قرار داشته باشند می توانند این نتیجه را برای شما به ارمغان بیاروند. بله، به طرز باورنکردنی اهمیت دارد تا از تصاویر با کیفیتی برای پست های رسانه اجتماعی خود استفاده کنید. منابع آنلاین بسیاری وجود دراد که می تواند به شما در ساخت تصاویر با کیفیت بدون نیاز به این که در PHOTOSHOP متخصص و کارشناس باشید، به وجود بیاورید. چنین ابزاری می تواند CANVA.COM باشد که به شما اجازه می دهد تا تصاویر شگفت انگیزی را برای رسانه اجتماعی خود بسازید.

7) در سیستم عامل های اجتماعی فعال باشید

مطمئنا رسانه های اجتماعی برای ارتباطات اجتماعی است. به این ترتیب رسانه های اجتماعی تنها رسانه ای نیست که محتواهای خود را به اشتراک بگذارید، بلکه رسانه ای است که با مخاطبین خود در تعامل باشید. شما می تواند به کاربران خود پاسخ بدهید و به آن ها نزدیک شوید، زیرا آن ها از شما انتظار دارند تا فعال باشید و مطابق با هدف این سیستم عامل های اجتماعی عمل نمایید. یک ابزار خوب و عالی برای نظارت بر این موضوع می تواند COMMUNITY باشد. این مورد مخصوصا در زمینه شکایت ها و جستجو های کاربری، جایی که سطح انتظارات کاربران بسیار بالا می باشد، خیلی تاثیر گذار و حائز اهمیت می باشد.

8) بسیار به صفحه "درباره ما" دقت داشته باشید.

بازدیدکنندگان می خواهند هر جزئیات کوچکی را درباره شما بدانند. آن ها انتظار دارند به جزئیاتی مانند مکان دفتر شرکت، سرویس هایی که ارائه می کنید، ساعات کاری و غیره از صفحات رسانه اجتماعی شما دسترسی داشته باشند. شما باید از بخش "درباره ما" به صورت استراتژیک استفاده کنید و تا جایی که می توانید اطلاعات مورد نیاز شان را به آن ها ارائه کنید.
بخش "درباره ما" بسیار شبیه به توضیحات متنی یا MTA DESCRIPTIO صفحه وب سایت شما می باشد، زیرا شما به توضیح اندک و کوتاهی (حدود 155 کاراکتر) نیاز دارید تا اطلاعات را به طور صحیحی در مرورگرها و موتورهای جستجو نشان دهید. برای مثال، به این صفحه درباره ما از CLOUDWAYS نگاه کنید که مهیا کننده هاست مدیریت شده وب سایت ها می باشد. این مورد دارای هر چیزی که نیاز است در محل صحیح خود می باشد.


 
نتیجه راهنمایی رسانه اجتماعی برای تجارت های B2B و B2C

هیچ شکی وجود ندارد که مهم ترین هدف رسانه اجتماعی جذب مخاطبین و تولید محتواهای ارزشمند برای آن ها است. بنابراین، زمانی که یک بار در رسانه اجتماعی حضور داشته باشید و بخواهید کانال های B2B خود را بهینه سازی کنید، باید پست های تان را بر اساس مخاطبین مد نظر خود پرورش دهید و در خور و شایسته آن ها بسازید، با آن ها ارتباط برقرار کنید و از همه مهم تر باید سعی کنید در ارتباطات خود ساده و پر منعت به نظر برسید.
این یک راهنمایی قطعی و نهایی نمی باشد، اما زمانی که اجرا شود، این توصیه های بهینه سازی می تواند میزان مشاهده شدن شما را در رسانه های اجتماعی بهبود دهد. به این راهنمایی به عنوان یک راه حل سریع بنگرید که می تواند حضور شما را در رسانه های اجتماعی قدرت ببخشد و تجارت و یا برند تان را بیشتر سر زبان ها بی اندازد و از همه مهم تر باعث می شود تا مشتریان بیشتری و به تبع آن درآمد بیشتری را به دست بیاورید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .


طراحی سایت | سارین وب های ,اجتماعی ,رسانه ,ها ,یک ,مورد ,رسانه اجتماعی ,آن ها ,را به ,می باشد ,در این ,شبکه رسانه اجتماعی ,رسانه اجتماعی متفاوت ,عنوان تصویر پروفایلمنبع

ابزار هایی که خلاقیت را در طراحی سایت بالا می برد

اشتباهات بازاریابی بعد از طراحی سایت می تواند مرگ کسب وکار را رقم بزند

هویت برند در طراحی سایت

چگونه مخاطب را به مشتری واقعی سایت تبدیل کنیم؟

تست در طراحی سایت چگونه انجام میشود؟

5 اشتباه درباره بازاریابی بعد از طراحی سایت

اندر احوالات شبکه های اجتماعی برای کسب وکار های B2B و B2C بعد از طراحی سایت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

test سبک زندگی ساخت تجهزات آشپزخانه صنعتی و کباب پزهای تابشی اتوماتیک فلزیاب و طلایاب کرج و تهران 09362131009 Private اسپیس فریم خرید اینترنتی قطعات بیل مکانیکی Pc300 خرید اینترنتی بازار ابری کسب و کار